Feiring av Nowroz 1397

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن

روزهایت رنگارنگ

.سال نو خورشيدي مبارك

.انجمن فرهنگي كاوه افتخار دارد كه جشن باستاني نورز را مانند سالهاي قبل با حضور گرم و صميمانه شما اعضاي محترم انجمن برگزار نمايد

زمان: روز شنبه تاريخ ٢٤/٠٣/٢٠١٨از ساعت پنج عصر

Vigrestad idrettshal :مكان

:ياد اوري

.بيستم مارچ آخرين مهلت پرداخت حق العضويت مي باشد

Feiring av kvinnedagen 2018

Kava kulturell forening har gleden av å invitere deg til en felles feiring av den internasjonale kvinnedagen

Tid: lørdag 10. mars kl. 17:00-22:00

Sted: klepp Rådhuset.

Inngangs prisen for medlemmer over 15 år er 50 kroner og for ikke medlemmer 100 korner for personer over 15 år.

Betalingsmåter:                  kontant eller Vips

Påmelding:                         Send påmelding med antall personer/navn til: post@kava-forening.net  eller mobil

98812 331/400 93 777

Påmeldingsfrist:                 Tirsdag 06.03.2018

Du må melde deg innen fristen slik at vi bestiller nok mat. Kommer du uanmeldt risikerer du å ikke få lov å komme inn

Strategic Planning

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Executive Coaching

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Leadership Development

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me and you can start adding your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Video Tutorials